Yoruldum...

ne olduğu belli olmayan bir sabah yine bu sabah… ne olacağını bilmediğimiz öylece ortada durup baktığımız yanımızdan hayatın hızla geçtiği bir sabah… kimi umutlar kimi hayaller kimi acılar var kim bilir… ama bildiğim bir şey varsa hiç bir şey yapmadan sadece durup izlediğim izlediğin… her şey sanki böyle hızlıca geçiyor ve sen sadece izliyorsun izliyorum… aslında yorulmuşum yani yorulmuşsun… olan bitene anlam vermeye çalışıyorsun çalışıyorum ama her şey anlamsız… aklıma şu soru düşüyor aklına şu soru düşüyor belkide… neden yaşıyorsun? neden yaşıyorum? yani sonuçta öleceksin öleceğim… yarı geçen hayatında güzellikleri kovaladığın kovaladığım ama o güzelliklere ulaşamadığın ulaşamadığım bir hayatın diğer yarısını neden yaşamak istersin? neden yaşamak isterim? bir sebep ararsın… bir sebep ararım… o sebep belki sensin belki benim ama yoruldum artık… ben sen daha ne kadar sürdüreceğiz bunu bilebilir miyiz? ama bir kazanan olacak sonunda… o kadar yoruldum ki bunu bile düşünemiyorum… düşünemiyorsun…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öksüz...