sevmek fedakarlık yapmayı gerektirebiliyor...

Nasıl anlatacağımı bilmiyorum… ama başka bir yolu yok bunun… insanın söylemek isteyip de söyleyemediği sözler vardır ya… ne bileyim…. öyle bir kanser gibi büyüdükçe büyüyor büyüdükçe büyüyor büyüdükçe büyüyor… seni gördükten sonra sen öyle büyüdün ki içimde her yanım sen oldun anlıyor musun sonra ben sensiz olamadığımı anladım…. Yalanlar söyledim sana bir sürü yalanlar söyledim sana … evet bu yalanlar öyle büyüdü ki kaçıp gideceğinden korktum hep böyle bir korku vardı içimde…. İşte sen o içimdeki korkuydun… senin yanında mutsuz olmaya bile hazırdım ben… dünyaları verseler anladın mı dünyaları verseler vazgeçmem derler ya… öyle olmuyormuş işte… o kadar basit değilmiş. Birinin  çıkıp başkalarını düşünmesi gerekebiliyormuş onların mutluluğunu sevgilerini acılarını ne bileyim bazen sevmek fedakarlık yapmayı gerektirebiliyormuş… anlıyor musun ben seni hep beklerim 1 saat de beklerim bir ömürde………                                                                                    L&M

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öksüz...