Bazen...

Bazen ne yapacağını bilmez şekilde boş boş bakarsın… Aslında o anda kafandan o kadar çok şey geçer ki… Hangi birisinin seni ne şekilde etkileyeceğini bilmezsin…. Bazen bakıyorum da kendime olması gerektiği gibi davrandığımı düşünüp ama olması gerekmediği şeylerin olduğunu gördüm… Burada sorulması gereken hatanın nerede kimde ve nasıl olduğuydu… İnsanlar o kadar çok burnunu sokar ki hayatına herkes kendilerine göre bir şeyler söyler… Kimisi haklı kimisi haksız ama hiç kendilerini benim yerime koymazlar ki… Yada yaşadıklarımı bilmezler ki… Oysa iyi olmak bu acımasız eleştirmeyi mi gerektirir… Biriside çıksın desin ki dostum seni anlıyorum… Var aslında bir kişi oda zaten gerçekten dostum diyeceğim insanlardan… Şu son 2 günde yaşadığım sanırım hayatımın geri kalanına büyük bir darbe vuracak… İzleri uzun süre silinmeyecek sanırım… Umarım hayatıma kattığı şeyler daha sonraki hata yapma durumlarının önüne geçer… Hayat iyi şeyleri çıkarmanın umduğum hatta çıkardığını zannettiğin anda sana bir tokat gibi gerçekleri yüzüne vurur…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öksüz...