Sil Baştan...


Sil baştan başlamak gerek bazen… hayatı sıfırlamak… herşeyi unutmak… son zamanlarda yaşadıklarım veya hissettiklerimin çoğu ağır geldi bana… bunları hakettim mi diye her sorduğumda bir cevap bulamadım… cevap bulmaktan da yoruldum zaten… baştan başlamak herşeyi silmek kolay mı bunun için bir düğme var mı? bu kadar kolay olsa herşeyi sıfırlamak olmamış gibi eski haline getirmek kolay mı? bu kadar kalabalık için  tek başına olmak sanırım en kötüsüde bu… herşeyi silememek ve hatırlamak ruhu acıtır… ruhu acıyan bu acıyı nasıl giderebilir? uzağa giderek mi? tek çözüm ölüm mü? yada bir şeyi sona erdirmek gibi insanda kendini sona erdirebilir mi? bu soruyu çok sordum kendime bu kadar kolay mı?? bu olsa olsa korkaklıktır… pes etmektir… 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öksüz...