üçümüz birden sevilemez miyiz?

senden sonra çok değiştim ben…. o kadar değiştim ki herhalde görsen tanıyamazsın… bilsen ben seven herkesi kırıyorum… dinlemiyorum… umursamıyorum söylediklerini… bom boş yaşıyorum… ne söylediğimin farkındayım ne insanların ne sevdiklerimin… niye böyle biliyor musun? çünkü sen kafamın içindesin… senin fikrin kafamın içinde bir hayalet gibi… ve ben o hayaletle uyuyorum her gece… ne olur artık izin ver…. ne olur yaşamama izin ver… tekrar birilerini sevmeme izin ver… ölemem ben… öldüremem kendimi… beni sevenleri yalnız bırakamam… yanına gelemem… çok uğraştım seni getirmek için ama yapamadım… ne olur izin ver bana… biraz mutlu olmak istiyorum sadece o kadar… sen yanımda ol yine… kal… ama ne olur bana izin ver… üçümüz birden sevilemez miyiz?                       L&M

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öksüz...